【HKMonkeyRider】電單車就是政府完美的抄牌對象吧?(自言自語周記145)

最近你是否又被抄牌(開罰單)?最近這兩年不少駕駛人士也注意到,自己被抄牌的機會大大地提高,連不少電單車的騎士也無法幸免。今次HKmonkeyRider去出席SENA的產品發佈會,在路程中談到不少電單車騎士近年來也飽受抄牌之苦,即使泊左後巷或其他不顯眼的位置也會被開單,原因也在於本身泊位不夠的問題,不過monkey也興幸社會大眾終於開始注視這個問題。

影片作者
HKMonkeyRider

我哋係一個香港電單車YouTube Channel! 我哋嘅理念就係令電單車係香港越來越多人揸! 只要更多人揸電單車,就會多啲人對電單車安全有意識! 我哋Channel會用電單車帶大家去探險,分享下電單車角度嘅馬路趣事,講下電單車相關嘅話題,包括電單車強制試同路試嘅心得!甚至同大家試下唔同車款嘅電單車! 呢段野係為左Google SEM而寫的 😀 我係Monkey,歡迎黎到我地既Channel呀 🐵

 

推薦文章